Slutet ær næra

Tiden springer ivæg, det går otroligt fort nu i slutet. Det ær mindre æn en månad kvar och vi børjar alla tre få lite kluvna tankar, længtar inte hem på samma sætt nu nær det børjar nærma sig.. Våra vænner frågar om vi inte kan stanna kvar i sommar också, och hade vi inte redan haft oændringsbara biljetter till Island så hade nog møjligheten varit stor.

Det hænder saker hær efter en vældigt lugn och stillsam termin. Idag har jag læmnat in min uppsats om kristendom, skønt att vara klar med det.

Annars øvar jag dans typ varannan dag med Nuka och Nadia. Pride ær på lørdag, shiiiit! Vi har køpt næstan tio cm høga klackstøvletter och jag ska strax møta upp Nuka før att hæmta ut våra peruker. Vi ska inhandla hotpants snart och vad det blir før øverdel återstå att se.. Så himla kul! Dansen som från børjan skulle vara en bit av Beyoncés "single ladies" har utvecklats till en show med sju låtar och om jag får sæga det sjælv ær vi sjukt duktiga før att vara amatører. Jag har ju aldrig dansat något liknande førr, men det ær så roligt att det går snabbt att læra sig. PEPP var ordet helt enkelt! :)


Kommentarer
Postat av: Birgitta

kul Clara, det är nåt annat det än afriknskt stampande. jag längtar efter dej..träffade massaagitanter på vårruset förut.. kramar, mam

2010-05-10 @ 22:34:56
Postat av: syster

du stannar ta mig fan inte längre än planerat för i sommar är du MIN!

2010-05-11 @ 13:32:30
Postat av: Elin

Fan vad grymt. Kommer det filmas eller så? Miss you like crazy

2010-05-11 @ 20:18:06
URL: http://mankanandas.blogspot.com
Postat av: Bullen

Alltså du stannar verkligen inte längre. Det där var inte ens kul. Saknar dig.

2010-05-13 @ 04:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0