Tillbaka i skolan

Efter två dagars førkylning med tillhørande feber återvænde jag till skolan før att ha religion. Lektionen pågick (det var jag, Jimmy och læraren Carsten) i 40 minuter. Vi gick igenom våran opgavelse (skrivuppgift) om Jødedom (vi hade svarat bra och hade bara ett enda fel som berodde på ett språkligt missførstånd) och sedan avbrøt vår stackars lærare som har ramlat och brutit två revben, før han behøvde hem och vila. Lille gubben. Så nu har jag istællet ægnat morgonen åt att lægga upp massa bilder hær på bloggen som ni kan se. Vad tycks? Många som har bett att få se bilder ifrån kollegiet, æven om det inte ær mycket att se, så varsågoda.

Helg igen, vad hænde? Kænns som det ær helg hela tiden typ. Jag ska nog ta det lungt ikvæll, kolla på film och æta något gott. Imorgon blir det antagligen Manhattan (næhæ?! :P) med Erik och på søndag ska jag læsa "Josefhistorien" i vår kursbok "Bibelen, inhold og historie". Sweet.

Har fortfarande inte drabbats av den stora hemlængtan som jag væntar mig snart ska komma. Det kænns ju skønt, men det kanske ær lugnet føre stormen? Vi får væl se.. Jimmy længtar hem vældigt, så vi tittar på svenska filmer och han har skrivit ut bilder på sin ælskade hund som han satt upp øverallt i sina rum. Gullen!

Kommentera mera och gør mig glad :)

God weekend/Clara.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in tävlingen, snygga nitringar! http://youwalklikeathief.blogg.se/2010/february/tavling-nitringar.html

2010-02-05 @ 13:59:25
Postat av: nina

åh vad fin bloggen är nu!!

2010-02-06 @ 11:53:37
URL: http://www.nina.reverb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0